Persbericht samyang 35mm f1.2 en 35mm t1.3nl slides

Information about Persbericht samyang 35mm f1.2 en 35mm t1.3nl slides

1. PERSBERICHT Nieuw! Lichtsterke Samyang 35mm F/1.2 en T1.3 objectieven voor foto en video speciaal voor mirrorless camera’s. Nieuw-Vennep, 10 augustus 2016: Transcontinenta BV, de distributeur voor Samyang in de Benelux, kondigthierbij twee nieuwe lichtsterke objectieven voor mirrorless camera’s aan: de Samyang 35mm F1.2 ED AS UMC CS voor foto en de Samyang 35mm T1.3 AS UMC CS voor video camera’s. Beide objectievenzijnuitzonderlijklichtsterkvoorhunbrandpuntsafstandmetf/1.2en T/1.3 en zijneenfraaie aanvulling op de huidige lijn van lichtsterke vastebrandpuntsobjectieven van Samyang. Met de toevoegingvandeze twee nieuwe Samyang CSC objectieven voor mirrorless camera’s, bestaat de huidige Samyang CSC line-up nu uit 15 lichtsterke foto en cine objectieven: 7.5mm, 8mm, 10mm, 12mm, 21mm, 35mm, 50mm in een foto- én videoversie en een 300mm Spiegel tele. Transcontinenta BV Tarwestraat 29 2153 GE Nieuw-Vennep T +31 (0)252 687 555 F +31 (0)252 676 149 Inf o@transcontinenta.nl www.transcontinenta.nl Kv K Haarlem 34082579 BTW NL800886483B01 IBAN RABO0345824024

2. PERSBERICHT Ervaar een zeer lichtsterk standaardobjectief voor mirrorless camera’s: 35mm F1.2 De Samyang 35mm F1.2 ED AS UMC CS is een handmatig scherp te stellen standaardobjectief voor mirrorless camera’s met een APS-C of MFT sensor. Het is naast de al bestaande Samyang 50mm F/1.2 ED AS UMC CS portret tele, het tweede Samyang objectief met deze ultra hoge lichtsterkte. Het lichtsterke F1.2 diafragma, en de T1.3 bij de cine versie, zorgt voor een snelle sluitertijd, om zo zelfs onderslechte lichtomstandighedende beste kwaliteit foto's te maken. Het verfraait ook de dagelijkse snapshotsdoorhetcreërenvaneenbijzonderfraaie “out-of-focus” look door het hoofdonderwerp vrij te makenvande achtergrond.Het9 bladigdiafragmazorgtdaarbij vooreenbijzondermooie bokeh. De veelzijdigheidvaneen35mmbeeldhoekheeft heel veel charme. Het is zeer universeel inzetbaar voor het vastleggen van het leven van alle dag, waaronder landschappen, gebouwen, straatfotografie en portretten en brengt de essentie en de vreugde van handmatige scherpstelling tot leven. Voor het ontwerp is gebruik gemaakt van Samyang’s uitzonderlijke optische know-how. De Samyang 35mm F1.2 heeft negen glazen lenselementen in zeven groepen, inclusief een extra low dispersion lenselement(ED) en twee glazenasferische lensdelen (ASP). Deze zorgen voor een minimalisering van ongewenste lichtverstrooiing en leveren een hoge resolutie van het centrum tot in de hoeken. Dit objectief is ook voorzien van Samyang’s Ultra Multi Coating (UMC) om de lichtdoorlating te optimaliseren en het ontstaan van flare en ghosting tegen te gaan. Het objectief heeft ook een korte minimale scherpstelafstand van slechts 38 cm. Bij gebruik van de volle opening f/1.2 is het daardoor mogelijk om het hoofdonderwerp geheel los te maken tegen een boterzachte achtergrond. Samenmetde portabiliteitencompactheidvanditmirrorlessobjectief brengtde grote 62mm diameter filtermaateenmaximale hoeveelheid licht in het objectief om zo het beste gebruik te maken van het bestaande licht.

3. PERSBERICHT Samyangs unieke videoobjectievenassortiment wordtnu uitgebreidmeteen35mm T1.3 voor mirrorlesscamera’s. Samyanglevertde nieuwe 35mm ookineenspeciale video variant. De Samyang 35mm T1.3 ED AS UMC CS voldoet aan de wensen van filmmakers én fotografen die ook serieus willen filmen met hun bestaande camera. Ditnieuwe Samyangobjectief iseenaanradervooriedereserieuzeprofessionele- of amateurfilmerdie behoefte heeft aan een lichtsterke vaste brandpunt tegen een aantrekkelijke prijs. De Samyangvideoserie objectievenstaat preciesvideowerk toe door de T markeringen. Aangezien de objectieven voorzien zijn van een gekartelde scherpstelring, zijn ze standaard te gebruiken met een follow focus systeem. Het diafragma is stil en soepel in te stellen met de ontkoppelde traploze diafragmaring. Tevens staan de afstandsschaal en T-nummers op beide zijden van het objectief voor extra gemak bij het filmen.

4. PERSBERICHT Verlengde SamyangBenelux garantie naar 5 jaar. De kwaliteitvanSamyangobjectievenisuitstekendmaarerkan altijd wat gebeuren. Dan is het goed te vermelden dat nieuwe Samyang gebruikers nu terug kunnen vallen op een extra zekerheid. Transcontinentabiedteenverlengde garantie van 5 jaar voor Samyang objectieven in de Benelux aan. Hiermee verlengtde consument de standaard garantie direct van 2 naar 5 jaar! Om hier gebruik van te maken dient de consument zich binnen 4 weken na aankoop online te registreren viatranscontinenta.nl/garantie.De communicatievandeze verlengde garantie wordt onder andere via de verpakking van de Samyang objectieven gedaan en is te herkennen aan de onderstaande sticker. Beschikbaarheid en prijs De Samyang 35mm CSC foto- én videovarianten zijn vanaf eind September, begin oktober, beperkt leverbaarvoorde volgende 4vattingen:SonyE, CanonM, FujifilmXenOlympus/Panasonic Micro Four- thirds. De adviesverkoopprijzen incl. BTW zijn: Samyang 35mm F1.2 ED AS UMC CS: € 429,99 en voor de Samyang 35mm T1.3 ED AS UMC CS: € 469,99. Samyang online Ga voormeerinformatie naarde SamyangBenelux website:www.samyangbenelux.com of volg ons op Facebook: www.facebook.com/samyangbenelux. Voorbeeldfoto’s van alle Samyang objectieven zijn zoals gewoonlijk te vinden in het Transcontinenta Flickr account: www.flickr.com/transcontinenta. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------