Persbericht samyang 21mm f1.4 en 50mm f1.2 nl slides

Information about Persbericht samyang 21mm f1.4 en 50mm f1.2 nl slides

1. PERSBERICHT Nieuw! Lichtsterke Samyang 21mm en 50mm objectieven voor foto en video geschikt voor mirrorless camera’s. Nieuw-Vennep,21september2015: TranscontinentaBV, de distributeur voor Samyang in de Benelux, kondigt hierbij vier nieuwe lichtsterke objectieven voor mirrorless camera’s aan: de Samyang 21mm F1.4 ED AS UMC CS en de Samyang 50mm F1.2 AS UMC CS voor foto en de 21mm T1.5 en 50mm T1.3 voor videocamera’s.Alleobjectievenzijnuitzonderlijklichtsterk voorhun brandpuntsafstand met f/1.2 enf/1.4 en zijneenfraaie aanvullingopde huidigelijnvanlichtsterke vastebrandpuntsobjectieven van Samyang. 21mm F1.4 ED AS UMC CS 21mm T1.5 ED AS UMC CS 50mm F1.2 AS UMC CS 50mm T1.3 AS UMC CS Ervaar een zeer lichtsterk groothoekobjectief voor mirrorless camera’s: 21mm F1.4 De Samyang 21mm F1.4 ED AS UMC CS is een handmatig scherp te stellen groothoekobjectief voor mirrorless camera’s met een APS-C of MFT sensor. De ruime beeldhoek van dit 21mm objectief (31,5mm bij 1,5x crop-factor) maakt het perfect voor het vastleggen van landschappen en interieurs. Het isook ideaal alslichtsterkreportageobjectief.Voor het ontwerp is gebruik gemaakt van Samyang’s uitzonderlijke optische know-how. De Samyang 21mm F1.4 heeft acht glazen lenselementen in zeven Transcontinenta BV Tarwestraat 29 2153 GE Nieuw-Vennep T +31 (0)252 687 555 F +31 (0)252 676 149 Inf o@transcontinenta.nl www.transcontinenta.nl Kv K Haarlem 34082579 BTW NL800886483B01 IBAN RABO0345824024

2. PERSBERICHT groepen,inclusiefeenextralowdispersionlenselement(ED) endrie glazenasferische lensdelen (ASP). Deze zorgenvooreenminimaliseringvanongewenste lichtverstrooiing en leveren een hoge resolutie van het centrum tot in de hoeken. Dit objectief is ook voorzien van Samyang’s Ultra Multi Coating (UMC) om de lichtdoorlatingte optimaliserenen het ontstaan van flare en ghosting tegen te gaan. Het objectief heeft ook een ultra korte minimale scherpstelafstand van slechts 28 cm. Bij gebruik van de volle opening f/1.4 is het daardoor mogelijk om het hoofdonderwerp geheel los te maken van de achtergrond. Een compact en ultra lichtsterk standaard objectief: 50mm F1.2 De Samyang 50mm F1.2 AS UMC CS is een handmatig scherp te stellen standaard/kort tele objectief voor mirrorless camera’s met een APS-C of MFT sensor. Het zeer grote f/1.2 diafragma geeft een indrukwekkend en fraaie bokeh, waardoor onderwerpen vloeiend vervagen in een mooie onscherpe achtergrond.Ditobjectief isopgebouwduitnegenlenselementeninzevengroepen,waarvan twee met glazenasferische lensdelen(ASP).De zeerhoge kwaliteitglasen de Samyang Ultra Multi Coating (UMC) zorgen voor uitzonderlijk scherpe en gedetailleerde opnamen. De Samyang 50mm F1.2 AS UMC CS werktop een APS-C camera als een 75mm f/1.2 portretobjectief. Zelfs bij volle lensopening levert dit objectief al haarscherpe foto’s en het 9 bladig diafragma zorgt voor een zeer fraaie achtergrondonscherpte

3. PERSBERICHT Samyangs unieke videoobjectievenassortimentwordtnu uitgebreidmet21mm T1.5 en50mm T1.3 voor mirrorlesscamera’s. Samyanglevertdeze nieuwe objectievenook in een speciale video variant. De Samyang 21mm T1.5 ED AS UMC CS enSamyang50mm T1.3 ASUMC CS objectievenvoldoenaan de wensen van filmmakers én fotografendie ookserieuswillenfilmenmethunbestaandecamera. Deze nieuweSamyangobjectieven zijneenaanradervooriedere serieuze professionele- of amateurfilmer die behoefte hebben aan een lichtsterke vaste brandpunt tegen een aantrekkelijke prijs. De Samyangvideoserie objectievenstaat preciesvideowerk toe door de T markeringen. Aangezien de objectieven voorzien zijn van een gekartelde scherpstelring, zijn ze standaard te gebruiken met een follow focus systeem. Het diafragma is stil en soepel in te stellen met de ontkoppelde traploze diafragmaring. Tevens staan de afstandsschaal en T-nummers op beide zijden van het objectief voor extra gemak bij het filmen. Verlengde SamyangBenelux garantie naar 5 jaar. De kwaliteitvanSamyangobjectievenisuitstekend maarerkan altijd wat gebeuren. Dan is het goed te vermelden dat nieuwe Samyang gebruikers nu terug kunnen vallen op een extra zekerheid. Transcontinentabiedteenverlengde garantie van 5 jaar voor Samyang objectieven in de Benelux aan. Hiermee verlengtde consument de standaard garantie direct van 2 naar 5 jaar! Om hier gebruik van te maken dient de consument zich binnen 4 weken na aankoop online te registreren viatranscontinenta.nl/garantie.De communicatievandeze verlengde garantie wordt onder andere via de verpakking van de Samyang objectieven gedaan en is te herkennen aan de onderstaande sticker. Beschikbaarheid en prijs De Samyang21mm en Samyang50mm foto- envideovarianten zijnvanaf half oktoberbeperkt leverbaar voor de volgende 4vattingen:SonyE, CanonM, FujifilmXenOlympus/Panasonic Micro Four-thirds. De adviesverkoopprijzen incl. BTW zijn: Samyang 21mm F1.4 ED AS UMC CS: € 429,99, Samyang 21mm T1.5 ED AS UMC CS: € 469,99, Samyang 50mm F1.2 AS UMC CS: € 479,99 en Samyang 50mm T1.3 AS UMC CS: € 519,99.

4. PERSBERICHT Met de toevoegingvandeze extraobjectieven,bestaatde huidige range aanSamyangobjectieven voor mirrorless camera’s nu uit in totaal 13 foto en video objectieven: 7.5mm, 8mm, 10mm, 12mm, 21mm, 50mm en de 300mm mini spiegel tele Samyang online Ga voormeerinformatie naarde SamyangBenelux website:www.samyangbenelux.com of volg ons op Facebook: www.facebook.com/samyangbenelux. Voorbeeldfoto’s van alle Samyang objectieven zijn zoals gewoonlijk te vinden in het Transcontinenta Flickr account: www.flickr.com/transcontinenta. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------