Persbericht samyang 20mm f1.8 nl slides

Information about Persbericht samyang 20mm f1.8 nl slides

1. PERSBERICHT Nieuw! Lichtsterke Samyang 20mm Full-Frame objectieven voor foto én video, geschikt voor DSLR en mirrorless camera’s. Nieuw-Vennep, 8 augustus 2016: Transcontinenta BV, de distributeur voor Samyang in de Benelux, kondigt hierbij twee nieuwe lichtsterke ultragroothoekobjectieven aan voor Full-Frame DSLR en mirrorless camera’s: de Samyang 20mm F/1.8 ED AS UMC voor foto en de Samyang 20mm T/1.9 ED AS UMC voor video. Alle objectieven zijn uitzonderlijk lichtsterk voor een ultragroothoek vastebrandpuntsafstand met F/1.8 en T/1.9 en zijn een fraaie aanvulling op de huidige lijn van lichtsterke vastebrandpuntsobjectieven van Samyang. Ervaar een zeer lichtsterk ultragroothoekobjectief voor Full-Frame camera’s: 20mm F1.8 De Samyang 20mm F1.8 ED AS UMC is een handmatig scherp te stellen ultragroothoekobjectief voor Full-Frame DSLR zoals de Canon EOS-1D X Mk II en Nikon D5 als mirrorless camera’s zoals de Sony A7 RII.De ruime beeldhoekvan 95 gradenvan dit 20mm objectief (70graden op een APS-C camera) maakt het perfect voor het vastleggen van landschappen en interieurs. Het is ook in te zetten als lichtsterk reportageobjectief. Transcontinenta BV Tarwestraat 29 2153 GE Nieuw-Vennep T +31 (0)252 687 555 F +31 (0)252 676 149 Inf o@transcontinenta.nl www.transcontinenta.nl Kv K Haarlem 34082579 BTW NL800886483B01 IBAN RABO0345824024

2. PERSBERICHT Voor het ontwerp is gebruik gemaakt van Samyang’s uitzonderlijke optische know-how. De Samyang 20mm F1.8 heeft 13 glazen lenselementen in 12 groepen, inclusief drie extra low dispersion lenselementen(ED) en twee glazenasferische lensdelen(ASP).Deze zorgenvooreenminimaliseringvan ongewenste lichtverstrooiing en leveren een hoge resolutie van het centrum tot in de hoeken. Dit objectief is ook voorzien van Samyang’s Ultra Multi Coating (UMC) om de lichtdoorlating te optimaliseren en het ontstaan van flare en ghosting tegen te gaan. Het objectief heeft ook een ultra korte minimale scherpstelafstand van slechts 20cm. Bij gebruik van de volle opening f/1.8 is het daardoor mogelijk om het hoofdonderwerp geheel los te maken van de achtergrond. Een hoge kwaliteit en lichtsterk ultragroothoekobjectief: 20mm F1.8 De zeerhoge kwaliteitglasende SamyangUltraMulti Coating(UMC) zorgen voor uitzonderlijk scherpe en gedetailleerde opnamen. Ook is extra aandacht besteed aan het zo klein mogelijk houden van vertekeningen, die bij een ultragroothoek normaal gesproken snel kunnen optreden. De Samyang 20mm F1.8 ultragroothoek werkt op een APS-C camera als een universeel inzetbaar 30mm f/1.8 groothoekobjectief.Zelfsbij volle lensopeninglevert dit objectief al haarscherpe foto’s en het 7 bladig diafragma zorgt voor een zeer fraaie achtergrondonscherpte. Deze nieuwe 20mm is een mooie aanvullingopde bestaande SamyangFull-Frame 12mmF/2.8 fisheye,de 14mm F/2.8 en de 24mm F/1.4 groothoekobjectieven.

3. PERSBERICHT Samyangs unieke videoobjectievenassortiment wordtnu uitgebreidmeteen20mm T1.9 voor Full- Frame DSLR enmirrorlesscamera’s. Samyang levert dit nieuwe objectief ook in een speciale video-variant. De Samyang 20mm T1.9 ED AS UMC objectief voldoetaande wensenvanfilmmakers énfotografen die ook serieus willen filmen met hunbestaande fotocamera. Deze nieuweSamyangobjectieven zijn een aanrader voor iedere serieuze professionele-of amateurfilmer die behoefte hebben aan een lichtsterke vaste brandpunt tegen een aantrekkelijke prijs. De Samyangvideoserie objectievenstaat preciesvideowerk toe door de T markeringen. Aangezien de objectieven voorzien zijn van een gekartelde scherpstelring, zijn ze standaard te gebruiken met een follow focus systeem. Het diafragma is stil en soepel in te stellen met de ontkoppelde traploze diafragmaring. Tevens staan de afstandsschaal en T-nummers op beide zijden van het objectief voor extra gemak bij het filmen. Verlengde SamyangBenelux garantie naar 5 jaar. De kwaliteitvanSamyangobjectievenisuitstekendmaarerkan altijd wat gebeuren. Dan is het goed te vermelden dat nieuwe Samyang gebruikers nu terug kunnen vallen op een extra zekerheid. Transcontinentabiedteenverlengde garantie van 5 jaar voor Samyang objectieven in de Benelux aan. Hiermee verlengtde consument de standaard garantie direct van 2 naar 5 jaar! Om hier gebruik van te maken dient de consument zich binnen 4 weken na aankoop online te registreren viatranscontinenta.nl/garantie.De communicatievandeze verlengde garantie wordt onder andere via de verpakking van de Samyang objectieven gedaan en is te herkennen aan de onderstaande sticker. Beschikbaarheid en prijs De Samyang20mm F/1.8 ende Samyang20mm T/1.9 foto- envideovarianten zijnvanaf half september beperktleverbaarvoorde volgende 10vattingen:CanonEOS,NikonF,Sonyα,Pentax K,SonyE, Fujifilm X, Canon M, Samsung NX en Olympus en Panasonic Micro Four-thirds en Olympus 4/3. De adviesverkoopprijzen incl. BTW zijn: Samyang 20mm F1.8 ED AS UMC € 519,99 en voor de Samyang 20mm T1.9 ED AS UMC € 579,99.

4. PERSBERICHT Met de toevoegingvandeze extraobjectieven,bestaatde huidige range aanSamyangobjectieven voor Full Frame DSLR enmirrorlesscamera’snu uit in totaal uit 10 lichtsterke vastebrandpunt foto en video objectieven: 12mm, 14mm, 20mm, 24mm, 24mm T/S, 35mm, 50mm, 85mm en 100mm macro en 135mm. Samyang online Ga voormeerinformatie naarde SamyangBenelux website:www.samyangbenelux.com of volg ons op Facebook:www.facebook.com/samyangbenelux. Zeerinformatief isook ons online Samyang magazine op www.samyangbenelux.com/magazine. Voorbeeldfoto’s van alle Samyang objectieven zijn zoals gewoonlijk te vinden in de Transcontinenta Flickr account: www.flickr.com/transcontinenta. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------