Persbericht samyang 14mm f2.8 en 50mm f1.4 autofocus objectieven nl slides

Information about Persbericht samyang 14mm f2.8 en 50mm f1.4 autofocus objectieven nl slides

1. PERSBERICHT Nieuw! Lichtsterke Samyang 14mm en 50mm Autofocus objectieven voor Sony E mirrorless camera’s. Nieuw-Vennep, 3 mei 2016: Transcontinenta B.V., Benelux importeur voor Samyang, kondigt vandaag de langverwachte lancering aanvantwee autofocusobjectievenvoorSonyEmount mirrorless camera's met een Full-Frame sensor: Samyang 14mm F2.8 ED AS IF UMC en Samyang 50mm F1.4 AS IF UMC. Deze nieuwe Samyang 14mm en 50mm zijn de meest lichtsterke objectieven in hun klasse en bieden eenuitstekende kwaliteitvoorfotografendiewerkenmetde populaire SonyE-vattingFull-Frame sensor camera’s uit de A7 serie. Deze lancering breidt het assortiment van Samyang foto objectieven uit van uitsluitend objectieven met handmatige scherpstelling naar autofocus objectieven. Geoptimaliseerdoptischontwerp als Full-Frame mirrorlesscamera objectief. Zowel de Samyang 14mm F2.8 ED AS IF UMC als de Samyang 50mm F1.4 AS IF UMC zijn speciaal ontworpen om naadloos te werken met de Full-Frame mirrorless camera's met Sony E vatting. De lichtval is ontwikkeld gebaseerd op de unieke afstand tussen het glas en de sensor bij mirrorless Transcontinenta BV Tarwestraat 29 2153 GE Nieuw-Vennep T +31 (0)252 687 555 F +31 (0)252 676 149 Inf o@transcontinenta.nl www.transcontinenta.nl Kv K Haarlem 34082579 BTW NL800886483B01 IBAN RABO0345824024

2. PERSBERICHT camera’s om zo optimale prestaties mogelijk te maken. Naast de compactheid van mirrorless objectieven, zijn de 14mm F2.8 en 50mm F1.4 compatibel met Full-Frame sensoren om de beste en scherpste groothoek opnamen voor fotografen te garanderen. De 67mm filter diameter garandeert de maximale hoeveelheid licht in het objectief om het beste fotografische werk te kunnen creëren. De 14mm F2.8 is de weidste ultra groothoek objectief beschikbaar in de markt en de F1.4 (50mm) en de F2.8 (14mm) diafragma openingen zijn veruit de meestlichtsterkevoorFull-Frame mirrorless objectieven. Ze bieden een prachtige bokeh en de beste kwaliteit foto's onder verschillende belichtingscondities. Gebaseerd op Samyang’s uitzonderlijke optische technologie zijninbeideobjectieven asferische lenzen opgenomen om aberratie en onnodig licht dispersie te minimaliseren. De objectieven leveren dan ook hoge resolutie beelden vanuit het centrum van het beeld tot in de hoeken. Autofocus prestaties en ergonomisch ontwerp op basis van toonaangevende technologie. Deze nieuwe objectieven zijn de eerste autofocus objectieven in meer dan 40 jaar toonaangevende Samyangtechnologie.Samyangheeft via hun objectieven met handmatige scherpstelling de essentie van toonaangevende beeldtechnologie bewezen en nu geherinterpreteerd in deze autofocus objectieven. Fotografen kunnen nu genieten van de uitstekende kwaliteit van handmatig scherp te stellen prime objectieven en autofocus. Deze nieuwe 14mm F2.8 en 50mm F1.4 zijn compatibel met zowel fase encontrastdetectie sensorenomsnelle en nauwkeurige scherpstelling mogelijk te maken. De 67mm filter diameter is het resultaat van jaren van R&D voor de beste foto ervaring. Het minimalistische enstrakke designalsmede de metalenbehuizing zettende toonvoorde bouwkwaliteit van het interne scherpstelsysteem. Verlengde Samyang Benelux garantie naar 5 jaar. De kwaliteitvanSamyangobjectievenisuitstekend maarerkan altijd wat gebeuren. Dan is het goed te vermelden dat nieuwe Samyang gebruikers nu terug kunnen vallen op een extra zekerheid. Transcontinentabiedteenverlengde garantie van 5 jaar voor Samyang objectieven in de Benelux aan. Hiermee verlengtde consument de standaard garantie direct van 2 naar 5 jaar! Om hier gebruik van te maken dient de consument zich binnen 4 weken na aankoop online te registreren viatranscontinenta.nl/garantie.De communicatievandeze verlengde garantie wordt onder andere via de verpakking van de Samyang objectieven gedaan en is te herkennen aan de onderstaande sticker.

3. PERSBERICHT Beschikbaarheid en prijs Deze twee nieuwe Samyang autofocus objectieven zullen voor het eerst aan het publiek getoond wordenopde Photo& Imaging2016 ShowinSeoul,Zuid-Koreavan4-8mei 2016. De objectievenzullen wereldwijd beschikbaar zijn vanaf juli 2016. Nadere informatie omtrent prijzen en definitieve beschikbaarheid voor de Benelux volgt. Met de toevoeging van deze nieuwe autofocus objectieven, bestaat de huidige range aan Samyang objectieven voor mirrorless camera’s nu uit in totaal 15 foto en video objectieven verspreid over de volgende brandpuntsafstanden: 7.5mm, 8mm, 10mm, 12mm, 14mm, 21mm, 50mm en de 300mm mini spiegel tele Samyang online Ga voormeerinformatie naarde SamyangBenelux website:www.samyangbenelux.com of volg ons op Facebook: www.facebook.com/samyangbenelux. Voorbeeldfoto’s van alle Samyang objectieven zijn zoals gewoonlijk te vinden in het Transcontinenta Flickr account: www.flickr.com/transcontinenta. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------